viernes, 13 de abril de 2012

Julio Cesar.- Leonidas vou coquistar Esparta.
Leonidas.-Non te creas eu teño un bo exercito que nunca perdeu.
Julio Cesar.- Así pois teño un Hulk e un reno renardo que poden con teu exercito coma se foran bonecos.
Leonidas.-Pois non o vas a crereu teño un aquiles.
Julio Cesar.-Pois eu teño un michel teló que che canta aí seu chi pego e deixa a aquiles no chan chorando como unha rapaciña.
Leonidas.-Pois eu teño ao motorista fantasma.
Julilo Cesar.-E eu teño a valentino rosi.
Leonidas.-Eu a Messi
Julio Cesar.-E eu a Critiano Ronaldo.
Leonida.-Que comenza a batalla.
Julio Cesar.-E oes podemos facer un descansiñoestagerra sa durou 5 anos.
Leonadas.-Vale.
Julio Cesar.esta noite os mataremos vale muchachos.
Exercito.-Valeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Narrador.-O exercito de Cesar matou ao exercito de Leonidas e conquistaron Esparta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario